אודות היצרן

מותג המשאיות והאוטובוסים FOTON הוא אחד ממותגי הרכבים המובילים בעולם. FOTON הוקם לפני 26 שנים בשנחאי והוא חלק מקבוצת הרכב BAIC, אחת מקונצרני הרכב הגדולים בסין.

מותג FOTON מתמקד בייצור כלי רכב מסחריים מטנדרי פיק-אפ, דרך וואנים מסחריים, משאיות חלוקה בגדלים שונים, משאיות סמי-טריילר ועד למשאיות מנוף או עפר גדולות, ומאוטובוסי בית ספר קומפקטיים דרך מידבוסים, אוטובוסים עירוניים, אוטובוסים בין-עירוניים ועד לאוטובוסי תיירות מפוארים.

FOTON ייצרה עד היום יותר מ -10 מיליון כלי רכב מסחריים ומעסיקה 32,000 עובדים מיומנים.

מלבד בשוק הסיני, המוצרים של FOTON משנעים נוסעים וסחורות במדינות רבות ברחבי העולם והיצרנית מחזיקה בתואר "היצואן המצטיין של כלי רכב מסחריים מסין" כבר 9 שנים ברציפות.

FOTON מחזיקה גם 4 מפעלים מחוץ לסין ומשתפת פעולה עם 27 מפעלי הרכבה שונים במדינות שונות באסיה, אפריקה, דרום אמריקה ואירופה.

FOTON ייסדה מיזמים וחתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם כמה מהיצרניות המובילות בתחום כמו קבוצת מרצדס, יצרנית מנועי הדיזל הנחשבת Cummins ויצרנית תיבות ההילוכים ZF .

כמי ששמה דגש על ערכי קיימות ושמירה על הסביבה, FOTON מפתחת ומציעה מספר טכנולוגיות לצמצום משמעותי של פליטות המזהמים בתחבורה בציבורית ובפורטפוליו הדגמים שלה, לצד כאלה המצוידים במנועי דיזל ונושאים את תו התקן המחמיר ביותר לפליטות מזהמים, ניתן לפגוש דגמים העושים שימוש בגז טבעי, דגמים חצי חשמליים – היברידיים נטענים, חשמליים מלאים ואפילו אוטובוסי תא דלק.

היצרנית מחזיקה 3 מרכזי חדשנות מחקר ופיתוח בסין, יפן וגרמניה ובנוסף מקיימת שיתופי פעולה ומיזמים משותפים עם טובי הספקים בתחום במטרה להציע ללקוח הסופי את המוצר הטוב ביותר שבנמצא במחיר הוגן, תוך הקפדה על ערכים של בטיחות מרבית, חיסכון ושמירה על הסביבה.

אודות היבואן

קבוצת תעבורה היא היבואנית של כלי הרכב מתוצרת FOTON.

קבוצת תעבורה היא למעשה חברת ההובלה, התעבורה ולוגיסטיקה הגדולה בישראל.
החברה, שהתחילה את דרכה ב-1955 כעסק משפחתי, הפכה עם השנים לשם דבר בכל הנוגע לשינוע מסחרי של נוסעים ומטענים מכל הסוגים וכיום החברה מעסיקה כ-4500 עובדים.

לבד מהפעלת צי כלי רכב כבדים לכל מטרה, הקבוצה גם מייבאת לארץ כמה ממותגי המשאיות, האוטובוסים והכלים ההנדסיים מהנחשבים בעולם, שותפה של אגד תעבורה בהפעלת שירותי תחבורה ציבורית והסעות, יבואנית של מותגי רכב שונים בכמה מדינות אירופאיות, מפעילת מסוף המטענים ממן ועוד.

עם ותק וניסיון של מעל ל-65 שנה אשר אין שני לו בתחום הרכב המסחרי בישראל אין ספק ששיש למותג FOTON גב שאפשר לסמוך עליו בכל היבט, בפריסה ארצית ובזמינות של 24 שעות ביממה.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם




    נגישות